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クアッドプレイの後に次世代バンドリングはどのように変化していくか?

英国に本社がある世界有数のメディア関連市場の調査会社、インフォーマテレコムズ&メディア社がバンドリング市場を調査したレポート「クアッドプレイの後に次世代バンドリングはどのように変化していくか:マルチスクリーン、OTT、クラウド-Beyond Quad-Play」を出版しました。

【レポート概要】
この調査レポートは、オペレータの提供するトリプルプレイやクアッドプレイといったバンドリングの市場の急速な変化を調査し、新しい収益機会になる可能性の高いマルチスクリーン、OTT、クラウドサービスなどの、主要事業者が現在着手している新しいサービスについて詳述している。先進国市場と途上国市場の主要事業者が提供する10のケーススタディを紹介し、オペレータがマルチプレイ製品をどのように構築しているかを査定している。

How will this research help you:
● LEARN how to turn your current triple and quad-play bundles into exciting and compelling multiplay offerings
● DISCOVER the new revenue streams being pursued by cutting-edge multiplay operators
● REDUCE churn and INCREASE ARPU by learning from successfully-deployed multiplay strategies from leading operators
● FIND OUT how top operators are making multiscreen a compelling value proposition for subscribers
● UNDERSTAND how OTT and Cloud services can play a critical role in next-generation multiplay services

Case studies include:
● StarHub: Where to now for APAC's master multiplay provider?
● Orange: Deploying multiplay strategies on a regional basis
● Deutsche Telekom: Exploring the evolving multiplay opportunities
● Belgacom: Changing pricing models for multiplay subscribers
● AT&T: Where to now for multiplay services?
● Verizon: How the Comcast partnership changes the multiplay outlook
● America Movil Brazil (Claro): Multiplay strategy review and strategy outlook
● Safaricom: Making Mpesa the spark for new multiplay services
● QTel: Backstage music service becomes a key part of the bundled product

Countries/regions covered:
●South Korea●Singapore●Kenya●Qatar●Belgium●France●US● Brazil●Germany● Hong Kong●Taiwan



【調査レポート】
クアッドプレイの後に次世代バンドリングはどのように変化していくか:マルチスクリーン、OTT、クラウド
Beyond Quad-Play: How Multiscreen, OTT and the Cloud Are Transforming Next-Generation Bundling
http://www.dri.co.jp/auto/report/it_AND_m/itmquadplay.html

◆英国市場調査会社 インフォーマテレコムズ&メディア社について
http://www.dri.co.jp/auto/report/it&m/index.html

株式会社データリソースはインフォーマテレコムズ&メディア社の日本販売代理店です。
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