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【マーケッツアンドマーケッツ 調査報告】組み込み解析市場は2022年に517億8000万ドルに

【調査レポートのプレスリリースより】
2017年9月4日発行

幅広い市場を対象としている調査会社マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)の調査レポート「組み込み解析市場:ソフトウェア・サービス毎、ビジネス機能毎(IT、マーケティング・販売、金融、製造、HR)、オンプレミス・オンデマンド毎、企業規模毎、産業毎、地域毎 - 2022年までの世界市場予測」は、予測期間中に年平均成長率(CAGR)14.1%で成長し、2017年の267億7000万ドルから2022年には517億8000万ドルに達するだろうと報告している。組み込み解析市場の主な促進要因には、データを重視する企業の増加、セルフサービス解析採用の高まり、ビジネス用途との統合解析の需要増加などがあげられる。組み込み解析市場は、ビジネスデータ解析の従来の解析技術から高度技術への移行や、フロー構造や非構造データの大きな波によって急速に成長している。

組み込み解析ツールとサービスは、情報技術、マーケティング・販売、金融、生産、人材、製品開発や法令などの様々なサービス機能で使用されている。ITビジネス機能は、各自のアプリケーション内で時間内に要求に回答できるような、KPIやヘルプデスクのチケット残数の可視化といったリアルタイム解析への接続など、さまざまな産業にわたるIT部門のニーズが高まるために、予測期間中には最大のCAGRとなることが期待されている。

[プレスリリース原文]
Embedded Analytics Market worth 51.78 Billion USD by 2022

September 4, 2017
The report "Embedded analytics Market by Component (Software and Services), Business Function (IT, Marketing and Sales, Finance, Production, and HR), Deployment Model (On-Premises and On-Demand), Organization Size, Industry, and Region - Global Forecast to 2022", The embedded Analytics market is expected to grow from USD 26.77 Billion in 2017 to USD 51.78 Billion by 2022, at a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 14.1%.

The major forces driving the embedded analytics market are the rise in data-driven organizations, higher adoption of self-service analytics, and the increasing demand to integrate analytics with business applications. The embedded analytics market is growing rapidly because of the transformation from the traditional analytical techniques for analyzing business data to the advanced techniques and the massive surge of the flowing structured and unstructured data.

IT business function is expected to grow at the highest CAGR

Embedded analytics tools and services are used for various business functions, which include Information Technology (IT), marketing and sales, finance, production, Human Resource (HR), and others (product development and legal). The IT business function is expected to witness the highest CAGR during the forecast period because of the increasing need for IT departments across industries to have access to real-time analytics on Key Performance Indicators (KPIs) and the visualization of the percentage of helpdesk ticket requests resolved in the agreed time-frame to assess the success of on-going support in their applications itself.
(以下省略)


マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)は、通信、半導体、医療機器、エネルギーなど、幅広い市場に関する調査レポートを出版しています。また広範な市場を対象としたカスタム調査も行っています。


■ 調査レポート ■

組み込み解析市場:ソフトウェア・サービス毎、ビジネス機能毎(IT、マーケティング・販売、金融、製造、HR)、オンプレミス・オンデマンド毎、企業規模毎、産業毎、地域毎 - 2022年までの世界市場予測
Embedded Analytics Market by Component (Software and Services), Business Function (IT, Marketing and Sales, Finance, Production, and HR), Deployment Model (On-Premises and On-Demand), Organization Size, Industry, and Region - Global Forecast to 2022
出版社:マーケッツアンドマーケッツ(インド)
出版年月:2017年9月4日
http://www.dri.co.jp/auto/report/mam/mamtc4526.html

◆米国調査会社マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)について
http://www.dri.co.jp/auto/report/mam/index.html


株式会社データリソースは、マーケッツアンドマーケッツの日本での正規販売代理店として、調査レポートの販売などを行っています。

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マーケッツアンドマーケッツ 日本正規販売代理店

株式会社 データリソース
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