【マーケッツアンドマーケッツ 調査報告】デジタルサイネージ市場は2022年に273億4000万ドルの市場規模に成長
[16/06/29]
提供元:DreamNews
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【調査レポートのプレスリリースより】
2016年6月発行
幅広い市場を対象としている調査会社マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)の調査レポート「デジタルサイネージ市場:製品毎(キオスク、メニューボード、ビルボード、サインボード)、提供物毎(ハードウェア:ディスプレイパネル、メディアプレイヤ、プロジェクタ、ソフトウェア、サービス)、用途毎、地域毎 - 2022年までの世界市場予測」は、デジタルサイネージ市場は2015年に168億8000万ドルとなり、2016-2022年に年平均成長率(CAGR)6.7%で成長して273億4000万ドルに達するだろうと予測しています。ウルトラHD(超高精細、UHD)、LED-LCD、有機ELなどの新しい技術における需要が、予測期間中のデジタルサイネージ市場の成長を促進するでしょう。デジタルサイネージの需要の高まり、提供技術の改善、インフラの拡大もデジタルサイネージ市場を賑わし続けることとなるでしょう。さらにリアルタイムデータ管理ツールやビッグデータ解析、様々な場面で展開するスマートコンテンツや動的なインターフェースなどの融合によって、公共商用ディスプレイの市場はますます促進するでしょう。
[プレスリリース原文]
Digital Signage Market worth 27.34 Billion USD by 2022
June 20, 2016
The report "Digital Signage Market by Product (Kiosks, Menu Boards, Billboards, Signboards), Offering (Hardware (Display Panels, Media Players, Projectors), Software, and Services), Application, and Geography - Global Forecast to 2022", The digital signage market was valued at USD 16.88 Billion in 2015 and is expected to reach USD 27.34 Billion by 2022, at a CAGR of 6.7% between 2016 and 2022.
The demand for emerging technologies used in ultra-high definition (UHD), LED-LCD, OLED displays is likely to accelerate the growth of the digital signage market during the forecast period. With the increasing demand for digital signage, improvements in technology offerings, and infrastructure expansion is likely to fuel the digital signage market to continue the positive outlook during the forecast period. In addition, the integration of real-time data management tools, big data analytics, and smart content with multiple presentations and dynamic interfaces would further drive the market for public commercial displays.
(以下省略)
マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)は、通信、半導体、医療機器、エネルギーなど、幅広い市場に関する調査レポートを出版しています。また広範な市場を対象としたカスタム調査も行っています。
■ 調査レポート ■
デジタルサイネージ市場:製品毎(キオスク、メニューボード、ビルボード、サインボード)、提供物毎(ハードウェア:ディスプレイパネル、メディアプレイヤ、プロジェクタ、ソフトウェア、サービス)、用途毎、地域毎 - 2022年までの世界市場予測
Digital Signage Market by Product (Kiosks, Menu Boards, Billboards, Signboards), Offering (Hardware (Display Panels, Media Players, Projectors), Software, and Services), Application, and Geography - Global Forecast to 2022
出版社:マーケッツアンドマーケッツ(米国)
出版年月:2016年6月
http://www.dri.co.jp/auto/report/mam/mamse2270.html
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2016年6月発行
幅広い市場を対象としている調査会社マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)の調査レポート「デジタルサイネージ市場:製品毎(キオスク、メニューボード、ビルボード、サインボード)、提供物毎(ハードウェア:ディスプレイパネル、メディアプレイヤ、プロジェクタ、ソフトウェア、サービス)、用途毎、地域毎 - 2022年までの世界市場予測」は、デジタルサイネージ市場は2015年に168億8000万ドルとなり、2016-2022年に年平均成長率(CAGR)6.7%で成長して273億4000万ドルに達するだろうと予測しています。ウルトラHD(超高精細、UHD)、LED-LCD、有機ELなどの新しい技術における需要が、予測期間中のデジタルサイネージ市場の成長を促進するでしょう。デジタルサイネージの需要の高まり、提供技術の改善、インフラの拡大もデジタルサイネージ市場を賑わし続けることとなるでしょう。さらにリアルタイムデータ管理ツールやビッグデータ解析、様々な場面で展開するスマートコンテンツや動的なインターフェースなどの融合によって、公共商用ディスプレイの市場はますます促進するでしょう。
[プレスリリース原文]
Digital Signage Market worth 27.34 Billion USD by 2022
June 20, 2016
The report "Digital Signage Market by Product (Kiosks, Menu Boards, Billboards, Signboards), Offering (Hardware (Display Panels, Media Players, Projectors), Software, and Services), Application, and Geography - Global Forecast to 2022", The digital signage market was valued at USD 16.88 Billion in 2015 and is expected to reach USD 27.34 Billion by 2022, at a CAGR of 6.7% between 2016 and 2022.
The demand for emerging technologies used in ultra-high definition (UHD), LED-LCD, OLED displays is likely to accelerate the growth of the digital signage market during the forecast period. With the increasing demand for digital signage, improvements in technology offerings, and infrastructure expansion is likely to fuel the digital signage market to continue the positive outlook during the forecast period. In addition, the integration of real-time data management tools, big data analytics, and smart content with multiple presentations and dynamic interfaces would further drive the market for public commercial displays.
(以下省略)
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■ 調査レポート ■
デジタルサイネージ市場:製品毎(キオスク、メニューボード、ビルボード、サインボード)、提供物毎(ハードウェア:ディスプレイパネル、メディアプレイヤ、プロジェクタ、ソフトウェア、サービス)、用途毎、地域毎 - 2022年までの世界市場予測
Digital Signage Market by Product (Kiosks, Menu Boards, Billboards, Signboards), Offering (Hardware (Display Panels, Media Players, Projectors), Software, and Services), Application, and Geography - Global Forecast to 2022
出版社:マーケッツアンドマーケッツ(米国)
出版年月:2016年6月
http://www.dri.co.jp/auto/report/mam/mamse2270.html
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