【マーケッツアンドマーケッツ 調査報告】保険の解析市場は2023年に119億6000万ドルに
[18/05/30]
提供元:DreamNews
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【調査レポートのプレスリリースより】
2018年5月発行
幅広い市場を対象としている調査会社マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)の調査レポート「保険の解析市場:事業用途毎(クレーム処理、リスク管理、顧客管理、パーソナル化、プロセス最適化)、採用モデル毎、企業規模毎、エンドユーザ毎、地域毎 - 2023年までの世界市場予測」は、保険解析の市場規模は、2018年の66億3000万ドルから年平均成長率(CAGR)12.5%で成長して2023年に119億6000万ドルに達するだろうと報告している。この市場成長の主な要因には、データ主導の意思決定プロセスの急速な採用と高度な解析技術の採用の増加があげられる。
保険会社は現在、解析ソリューションを活用した追加的な保険契約の割引と積極的なリスク管理サービスを提供している。顧客のライフスタイルを理解し、必要要件に合わせて保険対象分野をカスタマイズできるようになっている。たとえば、保険会社が顧客の今後の旅行計画について知ることができれば、旅行保険に対応した個別の保険を作成することができる。保険会社は、悪天候や大規模な道路修理の場合に、クライアントがよりよい選択をすることができるように、ドライバに代替ルートを通知するための自動メッセージを送信できるようになっている。
[プレスリリース原文]
Insurance Analytics Market worth 11.96 Billion USD by 2023
May 7, 2018
The report "Insurance Analytics Market by Component, Business Application (Claims Management, Risk Management, Customer Management and Personalization, Process Optimization), Deployment Model, Organization Size, End-User, and Region - Global Forecast to 2023", The insurance analytics market is expected to grow from USD 6.63 Billion in 2018 to USD 11.96 Billion by 2023, at a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 12.5% during the forecast period. The major factors driving the insurance analytics market are the rapid adoption of data-driven decision-making process and increasing adoption of advanced analytics techniques.
Customer management and personalization business application is expected to grow at the highest CAGR
Insurers are now leveraging analytics solutions to offer additional policy discounts and proactive risk management services. They are now able to understand their customers’ lifestyle and create customized coverage to match their requirements. For instance, if an insurer learns about a customer’s forthcoming travel plans, they can create a personalized travel coverage to take care of their travel insurance. Insurers are now able to send automated messages to inform drivers in case of adverse weather conditions or major road repair enabling their clients to take alternative routes providing an enriching experience.
(以下省略)
マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)は、通信、半導体、医療機器、エネルギーなど、幅広い市場に関する調査レポートを出版しています。また広範な市場を対象としたカスタム調査も行っています。
■ 調査レポート ■
保険の解析市場:事業用途毎(クレーム処理、リスク管理、顧客管理、パーソナル化、プロセス最適化)、採用モデル毎、企業規模毎、エンドユーザ毎、地域毎 - 2023年までの世界市場予測
Insurance Analytics Market by Component, Business Application (Claims Management, Risk Management, Customer Management and Personalization, Process Optimization), Deployment Model, Organization Size, End-User, and Region - Global Forecast to 2023
出版社:マーケッツアンドマーケッツ(インド)
出版年月:2018年5月
http://www.dri.co.jp/auto/report/mam/mamtc6252.html
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2018年5月発行
幅広い市場を対象としている調査会社マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)の調査レポート「保険の解析市場:事業用途毎(クレーム処理、リスク管理、顧客管理、パーソナル化、プロセス最適化)、採用モデル毎、企業規模毎、エンドユーザ毎、地域毎 - 2023年までの世界市場予測」は、保険解析の市場規模は、2018年の66億3000万ドルから年平均成長率(CAGR)12.5%で成長して2023年に119億6000万ドルに達するだろうと報告している。この市場成長の主な要因には、データ主導の意思決定プロセスの急速な採用と高度な解析技術の採用の増加があげられる。
保険会社は現在、解析ソリューションを活用した追加的な保険契約の割引と積極的なリスク管理サービスを提供している。顧客のライフスタイルを理解し、必要要件に合わせて保険対象分野をカスタマイズできるようになっている。たとえば、保険会社が顧客の今後の旅行計画について知ることができれば、旅行保険に対応した個別の保険を作成することができる。保険会社は、悪天候や大規模な道路修理の場合に、クライアントがよりよい選択をすることができるように、ドライバに代替ルートを通知するための自動メッセージを送信できるようになっている。
[プレスリリース原文]
Insurance Analytics Market worth 11.96 Billion USD by 2023
May 7, 2018
The report "Insurance Analytics Market by Component, Business Application (Claims Management, Risk Management, Customer Management and Personalization, Process Optimization), Deployment Model, Organization Size, End-User, and Region - Global Forecast to 2023", The insurance analytics market is expected to grow from USD 6.63 Billion in 2018 to USD 11.96 Billion by 2023, at a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 12.5% during the forecast period. The major factors driving the insurance analytics market are the rapid adoption of data-driven decision-making process and increasing adoption of advanced analytics techniques.
Customer management and personalization business application is expected to grow at the highest CAGR
Insurers are now leveraging analytics solutions to offer additional policy discounts and proactive risk management services. They are now able to understand their customers’ lifestyle and create customized coverage to match their requirements. For instance, if an insurer learns about a customer’s forthcoming travel plans, they can create a personalized travel coverage to take care of their travel insurance. Insurers are now able to send automated messages to inform drivers in case of adverse weather conditions or major road repair enabling their clients to take alternative routes providing an enriching experience.
(以下省略)
マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)は、通信、半導体、医療機器、エネルギーなど、幅広い市場に関する調査レポートを出版しています。また広範な市場を対象としたカスタム調査も行っています。
■ 調査レポート ■
保険の解析市場:事業用途毎(クレーム処理、リスク管理、顧客管理、パーソナル化、プロセス最適化)、採用モデル毎、企業規模毎、エンドユーザ毎、地域毎 - 2023年までの世界市場予測
Insurance Analytics Market by Component, Business Application (Claims Management, Risk Management, Customer Management and Personalization, Process Optimization), Deployment Model, Organization Size, End-User, and Region - Global Forecast to 2023
出版社:マーケッツアンドマーケッツ(インド)
出版年月:2018年5月
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