【ナビガントリサーチ 調査報告】住宅顧客の顧客エンゲージメント
[16/02/29]
提供元:DreamNews
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【調査レポートのサマリー】
2016年2月発行
米国調査会社ナビガントリサーチ(Navigant Research)の調査レポート「住宅顧客の顧客エンゲージメント」は、公益企業の住宅顧客エンゲージメントに関する主要な市場促進要因と阻害要因を調査しています。公益企業が今日提供している追加的なツールや顧客が期待する通信などとの連携などのいくつかの事例をあげています。通信プロバイダやブロードバンド企業、ホームセキュリティプロバイダ、技術企業、分散エネルギー源ベンダなどの、公益企業の顧客エンゲージメントに特に力を入れている数社の主要企業について概説しています。変化する顧客エンゲージメント市場環境における、公益企業とそのパートナー企業にとっての最善策も記載しています。
This Navigant Research report examines the key market drivers and inhibitors related to utility residential customer engagement. The report highlights several case studies where utilities are providing the additional tools and communications pathways customers expect today. Some of the major players that aim to support enhanced customer relationships in the utility customer engagement space are profiled, including telecommunications providers, broadband companies, home security providers, tech companies, distributed energy resources (DER) vendors, and others that solely serve utilities. The study also provides a set of best practices for utilities and their partners as they navigate this changing customer engagement landscape.
目次(抜粋)
* 住宅顧客エンゲージメントの市場促進要因と阻害要因
* 住宅顧客エンゲージメントのケーススタディ
* 住宅顧客エンゲージメントの主要企業
ナビガントリサーチ(Navigant Research)は、環境エネルギーなどの地球環境保護に関するクリーン技術関連市場の専門調査会社です。エネルギー産業から製品市場や消費者動向まで、広範な調査・分析を行い、調査レポートを出版しています。
■ 調査レポート ■
住宅顧客の顧客エンゲージメント
Residential Customer Engagement
出版社:ナビガントリサーチ(米国)
出版年月:2016年2月
http://www.dri.co.jp/auto/report/nvr/nvrrbrce.html
◆米国調査会社ナビガントリサーチ(Navigant Research)について
http://www.dri.co.jp/auto/report/nvr/index.html
株式会社データリソースは、ナビガントリサーチの日本での正規販売代理店として、調査レポートの販売などを行っています。
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107-0052 東京都港区赤坂1-14-5 アークヒルズエグゼクティブタワーN313
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2016年2月発行
米国調査会社ナビガントリサーチ(Navigant Research)の調査レポート「住宅顧客の顧客エンゲージメント」は、公益企業の住宅顧客エンゲージメントに関する主要な市場促進要因と阻害要因を調査しています。公益企業が今日提供している追加的なツールや顧客が期待する通信などとの連携などのいくつかの事例をあげています。通信プロバイダやブロードバンド企業、ホームセキュリティプロバイダ、技術企業、分散エネルギー源ベンダなどの、公益企業の顧客エンゲージメントに特に力を入れている数社の主要企業について概説しています。変化する顧客エンゲージメント市場環境における、公益企業とそのパートナー企業にとっての最善策も記載しています。
This Navigant Research report examines the key market drivers and inhibitors related to utility residential customer engagement. The report highlights several case studies where utilities are providing the additional tools and communications pathways customers expect today. Some of the major players that aim to support enhanced customer relationships in the utility customer engagement space are profiled, including telecommunications providers, broadband companies, home security providers, tech companies, distributed energy resources (DER) vendors, and others that solely serve utilities. The study also provides a set of best practices for utilities and their partners as they navigate this changing customer engagement landscape.
目次(抜粋)
* 住宅顧客エンゲージメントの市場促進要因と阻害要因
* 住宅顧客エンゲージメントのケーススタディ
* 住宅顧客エンゲージメントの主要企業
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■ 調査レポート ■
住宅顧客の顧客エンゲージメント
Residential Customer Engagement
出版社:ナビガントリサーチ(米国)
出版年月:2016年2月
http://www.dri.co.jp/auto/report/nvr/nvrrbrce.html
◆米国調査会社ナビガントリサーチ(Navigant Research)について
http://www.dri.co.jp/auto/report/nvr/index.html
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